از حوزه بازاریابی غافل بودیم
علیاصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور عصر امروز در نشست با معاونان گردشگری ۳۱ استان کشور که در حاشیه ششمین نشست افق تحول وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی برگزار شد، به پیگیری تشکیل صندوق توسعه گردشگری بهعنوان مطالبه یک دهه فعالان گردشگری اشاره کرد و افزود: ماهیت این صندوق به عمد، نهاد غیر دولتی در نظر
علیاصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور عصر امروز در نشست با معاونان گردشگری ۳۱ استان کشور که در حاشیه ششمین نشست افق تحول وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی برگزار شد، به پیگیری تشکیل صندوق توسعه گردشگری بهعنوان مطالبه یک دهه فعالان گردشگری اشاره کرد و افزود: ماهیت این صندوق به عمد، نهاد غیر دولتی در نظر گرفته شده است و میتوان از ظرفیت آن در توسعه گردشگری بهره گرفت.
معاون گردشگری کشور در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با اهمیت گردشگری اشاره کرد و بر استفاده از این فرصت، تقویت تعامل با نمایندگان مجلس در راستای ایجاد گفتمان مشترک و شفافسازی امور با حضور فعالان بخش خصوصی استانها تاکید کرد.
وی به اهمیت تمرکز روی حوزه بازاریابی و آموزش اشاره کرد و افزود: این حوزهها مورد غفلت قرار گرفته و باید جبران شود و توزیع اعتبارات براساس آنها تغییر کند.
تولید محتوا و برنامهریزی برای حضور در نمایشگاههای خارجی پیشرو از جمله چین، روسیه و دبی، پیگیری جدی دستورالعمل ثبت رویدادها، حضور فعال بخش خصوصی در نمایشگاه بینالمللی گردشگری تهران، مکاتبه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای استفاده از تسهیلات تبصره ۱۶، دیگر مواردی بود که معاون گردشگری مطرح کرد.
وی همچنین سرمایه در گردش، تحریک تقاضا، به وثیقه گذاشتن پروژهها، امکان تجهیز و بازسازی را بهعنوان ظرفیتهای تبصره ۱۸ عنوان کرد و افزود: در تسهیلات اولویت باید به بازسازی داده شده و برای فعالان گردشگری که از گذشته در این حوزه فعالیت داشتند انگیزه لازم ایجاد شود.
برچسب ها :بازاریابی بین المللی ، حوزه بازاریابی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0