تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۲۳
کد خبر : 217104

مجتبی توانگر، معاون مالی، حقوقی و مجلس وزات نیرو از آب‌شیرین‌کن ۱۰۰ هزار مترمکعبی طرح تأمین آب اضطراری سیستان و زاهدان بازدید کرد.

مجتبی توانگر، معاون مالی، حقوقی و مجلس وزات نیرو از آب‌شیرین‌کن ۱۰۰ هزار مترمکعبی طرح تأمین آب اضطراری سیستان و زاهدان بازدید کرد.

گفتنی است طرح اضطراری سیستان و زاهدان در پی کاهش شدید ذخایر آبی چاه‌نیمه‌ و عدم پایبندی کشور افغانستان به معاهده هیرمند، برای جلوگیری از بروز بحران و تامین بخشی از نیاز آبی این مناطق در سال ۱۴۰۱ در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفت. فازهای اجرایی این طرح در اقدامی منسجم با همبستگی تمامی شرکت‌های زیرمجموعه

گفتنی است طرح اضطراری سیستان و زاهدان در پی کاهش شدید ذخایر آبی چاه‌نیمه‌ و عدم پایبندی کشور افغانستان به معاهده هیرمند، برای جلوگیری از بروز بحران و تامین بخشی از نیاز آبی این مناطق در سال ۱۴۰۱ در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفت.
فازهای اجرایی این طرح در اقدامی منسجم با همبستگی تمامی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در استان سیستان و بلوچستان و زحمات شبانه‌روزی کارگرانی که با روحیه جهادی دغدغه رفع نگرانی مردم و اتمام این پروژه‌ها را در زمان مقرر داشتند، انجام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + دوازده =