تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر : 1103

افزایش عزت نفس نیروی کار با بهره مندی از حسابو

افزایش عزت نفس نیروی کار با بهره مندی از حسابو

به گزارش بازاریابی پلاس، آرین نوربخش مدیرعامل حسابو در نشستی خبری این ایده را خلاف جهت عادت کارمندان در دریافت حقوق ماهانه می‌داند و معتقد است حسابو می‌‌تواند زمین بازی دریافت حقوق کارمندان را عوض کند و در زمان بحران به کارمندان کمک کند. نیاز کارمندان به دریافت روزانه حقوق مدیرعامل حسابو در رابطه با

به گزارش بازاریابی پلاس، آرین نوربخش مدیرعامل حسابو در نشستی خبری این ایده را خلاف جهت عادت کارمندان در دریافت حقوق ماهانه می‌داند و معتقد است حسابو می‌‌تواند زمین بازی دریافت حقوق کارمندان را عوض کند و در زمان بحران به کارمندان کمک کند.

نیاز کارمندان به دریافت روزانه حقوق

مدیرعامل حسابو در رابطه با این پلتفرم عنوان کرد:‌ پس از جنگ جهانی دوم به دلیل مشکلات مالی کسب و کارها، کارفرماها حقوق را انتهای هر ماه پرداخت می‌کردند و این عادت بیش از نیم قرن است که به اغلب کسب‌وکارها سرایت کرده است. در صورتی که این عادت می‌تواند شکسته شود و حالا در بسیاری از مواقع کارمندان نیاز دارند که بتوانند حقوق خود را روزانه یا هفتگی دریافت کنند.

کارگشایی حسابو برای قرض و مساعده به کارمندان

وی با بیان اینکه حسابو فعالیت رسمی خود را از ابتدای سال ۱۴۰۲ آغاز کرده است، تصریح کرد: در ابتدای راه توانسته‌ایم نظر کاربران را به خدماتمان جلب کنیم. نکته جالب توجه اینجا بود که کاربران از این آزادی عمل به شدت استقبال کردند. چون بررسی‌ها هم نشان می‌داد در شرایط تورمی و با حقوق پایین کارمندان، اغلب کارمندان در شرایط بحران، پس‌انداز و آمادگی خاصی برای شرایط بحرانی ندارند و به محض مواجه با شرایط سخت مالی ،مجبور به قرض یا مساعده می‌شوند و حسابو دقیقا در همین نقطه کارگشا بوده است.

تشریح تفاوت‌های مساعده در حسابو با مساعده در شرکت‌ها

نوربخش درباره تفاوت‌های حسابو با مساعده گفت: روند درخواست مساعده در بسیاری از شرکت‌ها غرور و عزت نفس کارمندان را تحت شعاع قرار می‌دهد و حتی برخی شرکت‌ها با آن موافقت نمی‌کنند. در صورتی که حسابو با هدف سلامت مالی و افزایش بهره‌وری نیروی کار راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره چگونگی نظارت کارفرمایان بر حقوق کارکنان در صورتی که کارفرمایی نخواهد حقوق پرداخت نماید نیز خاطرنشان کرد: فرد تا روزی که کارکرد دارد می تواند از این امکانات برخوردار شود و زمانی که کارفرما قطع همکاری با فرد کند اعلام و این خدمات لغو می گردد.

اختیاری بودن استفاده از خدمات حسابو

نوربخش اظهار کرد:‌ استفاده از خدمات حسابو اختیاری است و هر کارفرمایی در صورت نیاز می‌تواند آن را برای کارمندانش فعال کند. شاید اصلا کارمندی تمایل به استفاده از آن نداشته باشد، اما در شرایط خاص می‌تواند به کارمندان کمک کند و رضایت خاطر بیشتری را برای کارمندان ایجاد کند.

حسابو خللی در کار حسابداران ایجاد نمی‌کند

وی تاکید کرد:‌ ضمن اینکه از لحاظ حسابداری هم هیچ خللی در کار حسابداران ایجاد نمی‌کند و مشاوران ما می‌توانند به دقت به سوالات حسابداران در این زمینه پاسخ دهند و هم کار فرما و کارکنان از روند کار رضایت داشته باشند.

حسابو؛ داشبورد پرداخت روزانه حقوق

در ادامه این نشست خبری سعید جعفری، مدیر کسب و کار و مدیر کسب کار مجموعه حسابو درباره اهداف و عملکرد حسابو آن را یک داشبورد پرداخت روزانه حقوق معرفی کرده که برای نخستین بار در کشور ایجاد شده است. حسابو از حساب خود اقدام به پرداخت حقوق کارکنان شرکت‌های مختلف می کند. با این طرح فرد در هر زمان که بخواهد حقوق خود تا روزی که کار کرده را دریافت کند.

حسابو پلتفرمی برای پرداخت حقوق روزانه کارمندان

سعید جعفری مدیرفروش مجموعه حسابو، حسابو را یک پلتفرم روزانه حقوق معرفی کرد و افزود: حسابو برای اولین‌بار در ایران راه‌اندازی شده است و نیاز به فرهنگسازی دارد. ما از منابع مالی خود حقوق روزانه کارمندان را پرداخت می‌کنیم و در انتهای ماه از شرکت‌های طرف قراردادمان کارمزد و بودجه پرداخت شده را دریافت می‌کنیم.

وی عنوان کرد: کارمند می‌تواند طی قرارداد ما با کارفرما در هر روز از ماه بخشی از حقوق خود را دریافت کند و در صورت خوردن به بحران به جای درخواست از دیگران از حق و حقوق خود استفاده کند.

حسابو وام نیست

مدیرفروش مجموعه حسابو تصریح کرد: حسابو وام نیست و کاملا نقد است. ما در حسابو از فین‌تک صحبت می‌کنیم نه از لندتک.

نوآوری در ارایه خدمات حسابو

وی ادامه داد: ما در واقع فناوری منابع انسانی هستیم و فعالیت ما یک فعالیت جدید در کشور است. طبیعی است که تغییر فرهنگ زمان می‌برد و ما می‌خواهیم فرهنگ دریافت حقوق را عوض کنیم، چون ابزار بهره‌وری و انگیزه به این شکل بیشتر می‌شود.

هدفگذاری توسعه ارایه خدمات حسابو تا پنج سال آینده

وی افزود:‌ مثل بیمه تکمیلی که در کنار بیمه قرار گرفت و حالا به شدت کاربردی شده است ما برنامه آینده حسابو را هم اینطور ارزیابی می‌کنیم.برنامه آینده ما این است تا پنج سال آینده همه از خدمات ما استفاده کنند و متوجه تغییرات فرهنگی و مزیت آن شوند.

جعفری مزایای استفاده از حسابو برای کارفرماها را برندکارفرمایی دانست و توضیح داد: نگهداشت پرسنل حالا به امر مهمی تبدیل شده است. همین حالا کارفرماهایی که حقوق کارمندان خود را سر ماه پرداخت می‌کنند جزو کارفرماهای محبوب محسوب می‌شوند و این امکان یک مزیت رقابتی دیگر برای چنین کسب و کارهایی تلقی می‌شود و به محبوب شدن برندها کمک می‌‌کند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + شش =