تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر : 1251

خانواده ایثارگران در سنگر بیمه دی

خانواده ایثارگران در سنگر بیمه دی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از عملکرد مناسب بیمه دی در ماههای اخیر تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه شاهد توجه بیمه دی و رضایت خانواده ایثارگران هستیم. به گزارش بازاریابی پلاس به نقل از پول نیوز، شهباز حسن پور بیگلری با تاکید بر اهمیت توجه به خانواده ایثارگران گفت: مدتی بود که اعتراض خانواده

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از عملکرد مناسب بیمه دی در ماههای اخیر تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه شاهد توجه بیمه دی و رضایت خانواده ایثارگران هستیم.

به گزارش بازاریابی پلاس به نقل از پول نیوز، شهباز حسن پور بیگلری با تاکید بر اهمیت توجه به خانواده ایثارگران گفت: مدتی بود که اعتراض خانواده ایثارگران نسبت به شرایط نامناسب خدمات رسانی در بیمه دی را شاهد بودیم، اما با تحولات مدیریتی که در بیمه دی صورت گرفت، شاهد بهبود شرایط خدمت رسانی و رضایت خانواده ایثارگران هستیم.

وی با اشاره به شرایط نامناسب خانواده ایثارگران گفت: امروزه اظهار نظرهای نامناسبی از سوی مغرضان در خصوص خانواده ایثارگران منتشر می شود که به هیچ وجه درست نیست.

نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه آنچه در جامعه به غلط تبلیغ می شود، حقوق های کلان و زندگی لاکچری در خانواده ایثارگران است گفت: این اظهارات مغرضانه به هیچ عنوان درست نیست و خانواده ایثارگران از مظلوم‌ترین اقشار جامعه هستند.

وی با یادآوری افزایش حقوق و درآمدهای خانواده های ایثارگران گفت: با وجود آنکه حقوق و مزایای تمامی اقشار جامعه افزایش پیدا کرد، اما حقوق جامعه ایثارگران کمترین افزایش را داشت.

حسن پور با اشاره به مراجعات مکرری که از سوی خانواده ایثارگران به نمایندگان مجلس می شود گفت: آن بخش از ایثارگران که درصد جانبازی بالایی دارند، توان زندگی معمولی را ندارند و حق نگهداری دریافت می‌کردند، عدد بسیار پایینی دریافت کردند که از این بابت شرمنده هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیمه دی به عنوان بیمه حامی ایثارگران، مسوولیت سنگینی بر عهده دارد گفت: بیمه دی با هدف توجه ویژه به ایثارگران تاسیس شد، اما در سالهای گذشته نسبت به عملکرد آن انتقادهای بسیاری صورت گرفت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وقتی عملکرد یک مجموعه مورد رضایت نیست، باید مدیریت تغییر کند گفت: با تغییر مدیریت در بیمه دی، روند گذشته تغییر کرده و گزارش‌هایی که به مجلس رسیده، نشان می‌دهد که عملکرد بیمه دی نسبت به گذشته عملکرد بسیار بهتری شده است.

وی با اعلام اینکه بیمه دی تا حدودی توانسته رضایت ایثارگران را جلب کند گفت: در گذشته بسیاری از مطالبات ایثارگران بر زمین مانده بود که با روی کار آمدن مدیریت جدید، بخشی از مطالبات برحق ایثارگران پرداخت شده که بیانگر توجه مدیریت جدید به ایثارگران است.

حسن پور با تاکید بر اینکه باید روند مدیریت نسبت به گذشته بهتر شود گفت: اکنون که تحولات جدی در بیمه دی شاهد هستیم و رضایت خانواده ایثارگران را به همراه داشته، امیدوار هستم تیم مدیریتی بیمه دی با دقت نظر بیشتری نسبت به گذشته، خدمات بهتر و مناسب‌تری به ایثارگران ارایه دهد.

وی با اعلام اینکه ایثارگران چشم امید جامعه هستند گفت: امیدواریم مدیریت جدید بیمه دی بتواند بخشی از آنچه حق خانواده بزرگ ایثارگران است را به مرحله اجرا درآورد و رضایت آنان را رقم بزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =