تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۳۱
کد خبر : 1923

سرعت خیره کننده بیمه کوثر بر ریل رکوردشکنی

سرعت خیره کننده بیمه کوثر بر ریل رکوردشکنی

فروش هشت ماهه ۱۴۰۲ بیمه کوثر بیشتر از کل سال ۱۴۰۱ شده که نشان دهنده سرعت خیره کننده بیمه کوثر بر ریل رکوردشکنی است. به گزارش بازاریابی پلاس به نقل از پول نیوز، اقتصاد به شرط رونق و دستیابی به رکورد‌های جدید ارزش پیدا می‌کند. اما زمانی این روند ارزشمندتر می‌شود که رکوردنی در فضای

فروش هشت ماهه ۱۴۰۲ بیمه کوثر بیشتر از کل سال ۱۴۰۱ شده که نشان دهنده سرعت خیره کننده بیمه کوثر بر ریل رکوردشکنی است.

به گزارش بازاریابی پلاس به نقل از پول نیوز، اقتصاد به شرط رونق و دستیابی به رکورد‌های جدید ارزش پیدا می‌کند. اما زمانی این روند ارزشمندتر می‌شود که رکوردنی در فضای سالم رقابتی صورت پذیرد. اینکه برای یک محصول انحصار ایجاد کنیم و تولیدکننده آن محصول از خود تعریف کند، ارزش چندانی ندارد. زیرا مسابقه‌ای که یک دونده داشته باشد، بدست آوردن مقام اول نه تنها ارزشی ندارد، بلکه خنده دار است. اقتصاد بدون رقابت، باعث رکورد می‌شود و ایجاد نوآوری را زیر سوال می‌برد، اتفاقی که دربسیاری از بخش‌های اقتصادی همچون خودروسازی‌ها شاهد هستیم.

اهمیت داشتن رقیب

داشتن رقیب، ارزشی است که برای خریدار قایل هستیم. وجود عرضه کنندگان بی شمار کالا و خدمات باعث می‌شود که مصرف کننده با خیال آسوده به سوی خرید کالا یا خدمات برود که این امر از چند زاویه قابل تامل است. اول اینکه احترام به مشتری و رونق دادن فرهنگ مشتری مداری است. دوم اینکه تولیدکننده کال یا عرضه کننده خدمات را به تحرک وادار می‌کند تا دایم بدنبال ارایه محصولات جدید باشد، رویکردی که باعث طوفان فکری، نوآوری و شکوفایی در تمامی بخش‌های یک مجموعه می‌شود.

بیمه در بالاترین میزان رقیب

یکی از بخش‌های اقتصادی که ارزش بسیاری دارد، صنعت بیمه است. بیمه با مدیریت ریسک، جذابیت‌های بسیاری برای مردم به وجود آورده به نوعی که در اولویت افرادی قرار دارد، که مایل هستند با کمترین سرمایه گذاری، بالاترین ریسک‌های زندگی خود را بیمه کنند. با وجود آنکه عدد‌های بزرگی در خسارت پردازی شرکت‌های بیمه شاهد هستیم، توجه به ایجاد شرکت بیمه در اولویت قرار دارد به نوعی که امروز بیش از ۳۰ شرکت بیمه به ارایه انواع خدمات بیمه در سراسر کشور مشغول هستند و جالب‌تر اینکه شاهد درخواست ایجاد شرکت‌های جدید بیمه هستیم که به این مهم نیز توجه شده و بیمه مرکزی بنا دارد بزودی مجوز فعالیت به شرکت‌های بیمه جدید را نیز صادر کند. بنابر این شاهد هستیم که میزان رقابت در صنعت بیمه بسیار بالاست.

به رخ کشیدن توانمندی

مدت‌ها بود بیمه در انحصار چند شرکت محدود بود تا آنکه توجه به بیمه با جدیت مطرح شد و مجوز فعالیت برای بسیاری از شرکت‌های بیمه صادر شد. ارایه خدمات متنوع باعث شد تا شرکت‌های جدید در بین رقبای قدیمی سربلند کنند و حتی در بسیاری از عرصه ها، از رقبا پیشی بگیرند. یکی از این شرکتها، شرکت بیمه کوثر است. این شرکت با ارایه خدمات گسترده و هدف قرار دادن بخش‌های گوناگون جامعه، توانست به رکوردزنی‌های بسیاری دست یابد و همواره شاهد شکوفایی این شرکت هستیم. بیمه کوثر بتازگی با ارایه آمار‌های گوناگون، توانمندی خود را به رخ رقبا کشید، به نوعی که فروش شرکت بیمه کوثر در هشت ماهه نخست سال ۱۴۰۲ با ۵۶ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۸۴ هزار و ۹۲۵ میلیارد ریال رسید.

نیرو‌های توانمند و متعهد

برای آنکه دلایل این موفقیت را بدانیم، اظهارات معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه کوثر می‌تواند راهگشا باشد. مسعود طاهری وسیه سری با تاکید بر همت و تلاش معاونان، مدیران و کارکنان در ستاد و سرپرستی‌ها و نیز نمایندگان حقیقی و حقوقی بیمه کوثر در سراسر کشور گفت: ارائه خدمات غیر حضوری و برخط برای صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت و توسعه این خدمات، از مهمترین عوامل موثر در چابکی بیمه کوثر و نمایندگان و روند رو به رشد آمار عملکرد شرکت برشمرد.

اعداد خیره کننده

معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه کوثر با ارایه اعداد خیره کننده و آمار‌های بزرگ در فروش خدمات بیمه‌ای گفت: فروش شرکت در هشت ماهه سال ۱۴۰۲ با ۵۶ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۸۴ هزار و ۹۲۵ میلیارد ریال که بیش از فروش کل سال قبل است رسید و این تولید حق بیمه با ترکیب فروش ۸۷ درصدی در رشته‌های غیرزندگی و ۱۳ درصدی در رشته زندگی محقق شده و فروش رشته عمر و سرمایه گذاری در هشت ماهه سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشته است.

رکوردزنی در خسارت پردازی

یکی از مواردی که همواره با انتقاد خریداران بیمه رو به رو شده، خسارت پردازی است، اما آمار‌های بیمه کوثر نشان می‌دهد که در زمینه وفای به عهد نیز این شرکت بسیار موثر عمل کرده است. در این رابطه مسعود طاهری وسیه سری با بیان اینکه بیمه کوثر با ارتقای سیستم‌های خدماتی و توجه به نیاز و رضایت مشتریان با ثبت نسبت خسارت ۵۴.۵ درصد در هشت ماهه سال ۱۴۰۲، مبلغ ۴۶ هزار و ۲۹۵ میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران پرداخت کرده گفت: در این بخش، سهم رشته‌های غیرزندگی ۸۸.۸ درصد و بیمه‌های زندگی ۱۱.۲ درصد از کل خسارت‌های پرداختی بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 19 =